torsdag 28 augusti 2014

Fyra ärenden

Dagens gott och blandat

  • Min intervju gick fint. I alla fall kändes det avslappnat, även om jag tyckte att jag svamlade en hel del. Vi får se då, ikväll kl. 21.00, om jag fortfarande håller med. Jag är dessutom fortfarande starstruck för att jag fick skaka hand med och medverka i samma tv-program som minister och presidentkandidat Pekka Haavisto.

  • Min väska blev stulen på tåget ner till södra Finland. Det är ännu osäkert huruvida jag får nåt tillbaka på försäkringen, men det som utan tvivel pärttar mest är att jag hade min nya, specialbeställda BoS och mina runor i den väskan... Plus lite andra altarredskap såsom mitt lerkrus från Visby, min bergskristall och lite vit salvia. Allt detdär som en tjuv inte har nån glädje av, men som jag omöjligen kan ersätta i exakt samma form. Karma, jag hoppas du gör ditt jobb för jag orkar inte ens vara arg.

  • Det finns en manlig deltagare i den nya säsongen av ANTM (Jamen ja ursäkta, jag ser på superytliga tv-program ibland) som är wiccan. Håll alla tummar och tår för att det blir en någorlunda bra representation...

  • Ikväll ska jag få besöka en god väns klass och bli spådd :) Hon utbildar sig nämligen till medium, och de tar emot utomstående för sina sessioner nu. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar