tisdag 10 juli 2012

Spontan Spiritualitet



Hej på er i ruskvädret.

Jag tror jag skrivit tidigare om att jag planerade att sätta undan en semesterdag för en personlig retreat den här sommaren. Nå, semestern tog slut och ingen dag blev undansatt, och jag tänkte att det får så vara då. Men, som det sedan kom sig så gick jag och fick blindtarmsinflammation i fredags och blev sjukskriven en vecka efter operationen. Och eftersom jag nu mår oförskämt bra och ändå har ledigt så bestämde jag mig för att torsdag blir min spirituella lediga dag :)

Jag har inte ännu riktigt kommit fram till vad jag ska pyssla med, men jag tänkte ta och brainstorma här idag. Åtminstone ska jag strejka från dator och telefon ett dygn, gå nån lång promenad i vacker natur, göra energiövningar och städa hela lägenheten riktigt från den själsliga roten, laga miljöriktig och hälsosam mat, och meditera och läsa mycket. Kanske pysslar jag med nåt kreativt också, målar eller gör nåt i lera. Vi ska se!

Finns en risk att det antingen kommer eko-inlägg eller mera Sabbat-skriverier senare idag eller imorgon :) Ha det fint, njut av sommarstormarna, för det gör jag!
//Holly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar