onsdag 25 april 2012

Sommarplaner

Jag vet inte hur det är där ni bor, men häromkring har det verkligen fått från takatalvi till tidigsommar på en par dagar! Bara i helgen kom det 10 cm snö över en natt och idag går folk i short på torget och äter glass ^^ Härligt! Ett tag trodde jag att man skulle få börja ta till värre knep för att få årshjulet att snurra på som det ska...

Belthane och första maj hägrar och jag skulle så väldigt gärna ta mig tid att planera lite, men det är än en gång rätt mycket för stunden - allra sista detaljerna av slutarbetet, och talko-arbete som jag arrangerar, och nya skolningar och uppgifter på jobbet, och styrelsesaker och ansvar. Men då är det bra med andra ljuspunkter!

Jag fick till exempel mina semesterveckor idag :D Jag har alltså semester från 11.6 till 5.7 i år. Underbaaart! En vecka av det ska jag, om allt går som jag tänkt, lägga på en resa för att hälsa på en vän i Irland och eventuellt en annan vän i Köpenhamn. Åh, jag vill börja planera nu i denna sekund! :D Några dagar tänkte jag också lägga på att hålla någon typ av personlig retreat - jag vet inte än vad det ska innehålla, men vi får se. Kanske övningar och forskning och meditation och nån liten resa. Vi ska se, vi ska se!

Oh vad jag gillar att planera saker och göra scheman och ojojoj ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar