fredag 25 november 2011

Undantagstillstånd i Holly-land

Idag är inte nån bra dag. Hela den här veckan har varit märklig, kanske det går längre tillbaka än så, jag är inte säker. Väldigt obalanserad för stunden. Jag spontantestade ett nytt sätt att balansera chakran på sist jag låg i badkar, men jag känner inte av nån skillnad. Tror nu sist och slutligen att det här är mera av fysiska och emotionella krångligheter, än något som kunde lösas genom magi. Sen igen så skulle det knappast skada att testa :]

I vilket fall som helst har jag tagit mig friheten av en ledig dag. Jag har sett på Charmed och skippat planerna på att träna, och uppdaterat en hel massa häxrelaterade grejer på nätet. Bland annat har jag gjort ett event för nästa hednamoot i Vasa i SFWV:S FB-grupp, uppdaterat Öppna Moots-sidan här på bloggen, och fixat en banner åt mig på Spindelmors Topplista. Inte för att den syns, men det håller tankarna upptagna :) Har också snyggat till beskrivningen i FB-gruppen, och ska härnäst skicka in uppgifterna om Yule-mootet till Thuleia på Lehto, så det kommer upp där med. För övrigt har jag nu fixat så att de onödiga trackbacksen inte borde synas längre. Och om nån inte fattar quiz-frågan som är tänkt som spamskydd för kommentarer, så är lösenordet alltså "Häxa".

Luften blev lite lättare att andas här, då jag gjorde te åt mig, och tände stearinljus, och lade på lite lugn musik. Tror att jag ska fortsätta på samma spår här. Kanske gå och handla mera värmeljus åt mig för (för vet ni vad, jag har nästan slut på värmeljus, första gången på säkert 4 år), se om jag hittar en vacker ängel i silver som jag kan ha som Gudinnesymbol på mitt Yule-altare, och kanske läsa lite andra bloggar. Jag tror det blir bra.



Hoppas er fredag är bättre än min :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar