tisdag 13 september 2011

Esbat

Jag hade så fina planer om ett inlägg jag skulle skriva, fullt av flum och filosoferande. Men det försvann i en massa engelska översättningar och styrelseuppdrag och trötthet.

Istället ska jag bara uttrycka att jag tycker det är hemskt trevligt att SFWV fått igång sin verksamhet lite :) Nu har tydligen Rina och Ebel bestämt sig för att ordna moot norröver också, imorgon klockan 16 på Fredrikas, ifall nån däromkring skulle råka vara intresserad och hinner läsa det här före det. Det finns ingen mer officiell info än så an så länge, men det kommer förhoppningsvis fler tillfällen..!

Jag ska precis gå och lägga mig. Först ska jag bara sätta mig ner och prata lite med Månmamman, kanske vända på lite runor och bränna lite doftoljor. Lite för att jag inte hann fira esbat igår, och lite för att jag ju bara annars också har så mycket fint att tacka för.

Godnatt, Väl Mött, tills vi ses igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar