tisdag 26 juli 2011

Skördemånadsmoot!

Jag minns att jag nånstans läst att de olika fullmånarna under året har olika namn. Jag är inte säker på om det här är de jag tänkte på, men de påminner i alla fall. Så den kommande fullmånen är alltså skördemånen..!

Det förra cafémootet reflekterade jag ju aldrig särskilt mycket över, men det blev ju heller inte så stor grej av det, eftersom ingen annan ur cirkeln hade passligt att komma, och inga nya dök upp, så det var bara jag :) Insåg också att det var lite för öppen plats jag valt, så nu då jag valt preliminärt datum för nästa moot har vi ändrat plats. Tack, Aurora, för tipset!

Lite småofficiellt utlyser jag alltså datumet för nästa moot, som kommer vara ett pubmoot - Fredagen 12:e augusti. Och den här gången är vi på DOM, i Vasa :) Tidpunkten är satt till senare på kvällen eftersom DOM öppnar först 19.00, så vi säger väl där kring en 20.00 på kvällen. Nu blir det också, på gott och ont, K-18, även om jag nu aldrig själv blivit ID:ad på DOM. Så ja, ifall ni är intresserade är det bara att dyka upp :) Kommer lägga upp den här infon på moot-sidan också.

Nåja, det var nu mest det. Vi hörs!
//Holly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar